Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСотник, Ж. Г.-
dc.contributor.authorРоманчук, М. П.-
dc.date.accessioned2018-05-16T09:38:34Z-
dc.date.available2018-05-16T09:38:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.isbn978-966-7359-77-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1003-
dc.description.abstractВ статті досліджено рівень теоретичної та практичної підготовки студентів до здійснення олімпійської освіти у загальноосвітніх школах та визначено рівень знань на олімпійську тематику учнів молодшого шкільного віку. Запропоновано впровадити інноваційні технології поширення знань з олімпійської освіти серед учнів молодшого шкільного віку на прикладі Зимових олімпійських ігор у відповідності з гуманістичними принципами та традиціями. // The article investigates the level of theoretical and practical readiness of students to Olympic education in schools and determines the level of primary school pupils’ knowledge on Olympic theme. The author proposes to introduce the innovative technology to disseminate the knowledge on Olympic education for the pupils of primary school on the example of Winter Olympic Games in accordance to humanistic principles and traditions.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. - № 2 (12). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2014. - 345 с. - С. 329-334.en_US
dc.subjectОлімпійська освіта, учні молодшого шкільного віку, студенти.en_US
dc.subjectOlympic education, pupils of primary school, students.en_US
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗКУЛЬТУРИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Сотник Ж. Г., Романчук М. П.pdf424.5 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.