Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1017
Title: | ЛЕКСИЧНІ ЗАПОЗИЧЕННЯ ЯК ФАКТОР ЗБАГАЧЕННЯ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
Authors: | Попова Д. А. Коваль М. В. |
Keywords: | запозичення Loanwords класифікація термінологія транслітерація діалекти неологізми лексикологія особливості термінологія типи аналіз стиль classification terminology transliteration dialects neologisms lexicology features terminology types analysis style |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 120-127. |
Abstract: | У статті розглянуто запозичення з різних мов та їхній вплив на збагачення словникового запасу англійської мови, проаналізовано класифікацію, визначено засоби та методи перекладу запозичень. досліджено особливості запозичень з найдавніших часів до сучасності, роблячи наголос на англійському та американському варіантах мови. Досліджено та проаналізовано роль соціальних діалектів в утворенні неологізмів. // The article examines loan words from different languages and their influence on the English language vocabulary. The classification, the means and methods of borrowings transferring is identified and analyzed. The features of borrowing from the earliest times to the present day have been studied, focusing on English and American versions of the language. The role of social dialects in the formation of neologisms is investigated and analyzed. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1017 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Попова Д. А., Коваль М. В.pdf | 465.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.