Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1020
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ВХІДНОГО ТЕСТУВАННЯ ПЕРШОКУРСНИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Автори: Халайджі С. В.
Ключові слова: фізична підготовленість
Physical preparedness
ризик серцево-судинних захворювань
risk of cardiovascular diseases
Дата публікації: 2017
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 284-292.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено проблему вибору адекватного фізичного навантаження для першокурсників на заняттях з фізичної культури до проходження ними медогляду. Вибрано та апробовано методики інституту м. Ювялюскайте (Фінляндія) та Запесочного. Під час дослідження виявлено, що високий рівень фізичної підготовленості спостерігається у 28,38 % першокурсників, а ризик серцево-судинних захворювань – 15,05 % студентів. Врахування відмінностей у результатах тестування студентів різних підрозділів дало можливість диференційовано підібрати необхідне навантаження для кожної студентської групи. // There had been examined a problem of choosing an adequate physical load of first-year students on the lessons of physical culture before holding the medical examination. The analysis of publications on the selection of simple and informative tests of physical preparedness and risk of cardiovascular diseases in the first stage of physical education is given. There were selected and tested the methods of the Institute of Yuvalyuskayte (Finland) and Zapesochny. The study involved 670 students from 5 units of ONAPT 1st course. It was revealed that a high level of physical preparation was observed in 28.38% of students, and the risk of cardiovascular diseases was observed in 15.05%. The examination of the differences in the results of the testing of students from different units made it possible to differentiate and select the necessary load for each group of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1020
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Халайджі С. В.pdf753.81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.