Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1030| Title: | РОЗВИТОК ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ МЕТОДИК | 
| Authors: | Пагута, Т. І. | 
| Keywords: | cтарші дошкільники senior preschoolers логіко-математична компетентність ігрові методики logic-mathematical competence game techniques | 
| Issue Date: | 2017 | 
| Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 98-106. | 
| Abstract: | У статті досліджено проблему формування логіко-математичних компетентностей у старших дошкільників. Визначено вплив засобів ігрових методик на формування логіко-математичних компетентностей у старших дошкільників. Запропоновано з метою розвитку логіко-математичних компетентностей у дошкільників використання ігрових методик таких авторів: 3. Дьєнеша, Дж. Кюїзенера, Нікітіних, В. Воскобовича, 3. Семадені, Н. Гавриш. // The article investigates the problem of the formation of senior preschoolers’ logic-mathematical competences. The influence of game means techniques on the formation of senior preschoolers’ logic-mathematical competences are determined. It is proposed to use the game techniques of different authors: 3. Dienesha, J. Kuisenera, Nikitin, V. Voskobovich, 3. Semadeni, N. Gavrish for the purpose of senior preschoolers’ logic-mathematical competences formation. | 
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1030 | 
| Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Стаття - Пагута Т. І.pdf | 457.6 kB | Adobe PDF |  View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
