Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1042
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Камінська, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T13:28:06Z | - |
dc.date.available | 2024-02-09T13:28:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1042 | - |
dc.description.abstract | В статті розкрито особливості формування та розвитку педагогічного мислення, підкреслено його роль в практичній та науково-методичній діяльності викладача. Проведено аналіз особливостей педагогічного мислення та визначення напрямів його розвитку. Встановлено, що важливим засобом розвитку нового педагогічного мислення є побудова діяльності на гуманістичних засадах, що сприяє створенню оптимальних передумов як для самореалізації педагога в контексті виконання професійної діяльності, так і для студентів, які отримують можливість самовиразитись в процесі навчальної діяльності. // The article reveals the peculiarities of pedagogical thinking formation and development, it is emphasized its role in practical and scientific-methodological activities of a teacher. The aim of the study is the analysis of pedagogical thinking features and determining directions of its development. It is established that an important means of a new pedagogical thinking development is to build activities on humanistic principles that helps to create optimal preconditions for self-realization of the teacher within the context of performing professional activities, and students who get an opportunity of expression in the process of educational activity. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 47-52. | en_US |
dc.subject | педагогічне мислення | en_US |
dc.subject | Pedagogical thinking | en_US |
dc.subject | синтетичне мислення | - |
dc.subject | гуманістичний підхід | - |
dc.subject | самореалізація | - |
dc.subject | synthetic thinking | - |
dc.subject | humanistic approach | - |
dc.subject | self-realization | - |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ В УМОВАХ ВНЗ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Камінська О. В.pdf | 443.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.