Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1174
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
Автори: | Мельничук, Л. Б. |
Ключові слова: | Тренінг, програма, навчальний процес. |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 20-літньому ювілею Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука (3-4жовтня 2013 р.). - Рівне РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 450 с. - С. 216-218. |
Короткий огляд (реферат): | В тезах досліджено теоретичні та методичні підходи до огранізації і проведення тренінгу в системі початкової освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1174 |
ISBN: | 978-966-7359-70-6 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези - Мельничук Л. Б.pdf | 301.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.