Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1285
Назва: МОВА СУЧАСНОГО ПОЛЬСЬКОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ (СТИЛІСТИЧНИЙ ТА ЛЕСИКО-ГРАМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ)
Автори: Погрібна Т. А.
Ключові слова: Рекламний текст, стилістичні прийоми, лінгвістичне дослідження.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 90-річчю від дня народження С. Я. Дем'янчука (22-23 жовтня 2015 р.). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 260 с. - С 137-140.
Короткий огляд (реферат): В тезах з'ясовано стилістичні та лексико-граматичні особливості рекламного тексту як основної одиниці рекламної комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1285
ISBN: 978-966-7359-70-6
Розташовується у зібраннях:ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ЕКОНОМІКИ В ХХІ СТОЛІТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези - Погрібна Т. А.pdf356.1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.