Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1285
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПогрібна Т. А.-
dc.date.accessioned2018-06-01T08:44:52Z-
dc.date.available2018-06-01T08:44:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-70-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1285-
dc.description.abstractВ тезах з'ясовано стилістичні та лексико-граматичні особливості рекламного тексту як основної одиниці рекламної комунікації.en_US
dc.publisherЗбірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 90-річчю від дня народження С. Я. Дем'янчука (22-23 жовтня 2015 р.). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 260 с. - С 137-140.en_US
dc.subjectРекламний текст, стилістичні прийоми, лінгвістичне дослідження.en_US
dc.titleМОВА СУЧАСНОГО ПОЛЬСЬКОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ (СТИЛІСТИЧНИЙ ТА ЛЕСИКО-ГРАМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ЕКОНОМІКИ В ХХІ СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези - Погрібна Т. А.pdf356.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.