Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1391
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Груба, Т. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-08T13:06:03Z | - |
dc.date.available | 2018-06-08T13:06:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1391 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено аналізу сучасних досліджень питання інтеграції змісту в навчальному процесі. Автор визначає сутність цього важливого дидактичного поняття, особливості та шляхи реалізації у системі формування мовної особистості учнів загальноосвітньої школи. // The paper analyzes the current researches of the problem of content integration in the classroom. The author defines the essence of this important didactic concept, characteristics and ways of its implementing in the system of secondary school pupils’ linguistic identity formation. | en_US |
dc.publisher | Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія: Філологічна, (40), 188-191. | en_US |
dc.subject | Мовна особистість, інтеграція змісту навчання, міжпредметна інтеграція, інтегровані уроки. | en_US |
dc.subject | Linguistic identity, integration of learning content, interdisciplinary integration, integrated lessons. | en_US |
dc.title | ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри української мови та літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Груба Т. Л. 1.pdf | 627.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.