Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГруба, Т. Л.-
dc.date.accessioned2018-06-08T13:06:03Z-
dc.date.available2018-06-08T13:06:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1391-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу сучасних досліджень питання інтеграції змісту в навчальному процесі. Автор визначає сутність цього важливого дидактичного поняття, особливості та шляхи реалізації у системі формування мовної особистості учнів загальноосвітньої школи. // The paper analyzes the current researches of the problem of content integration in the classroom. The author defines the essence of this important didactic concept, characteristics and ways of its implementing in the system of secondary school pupils’ linguistic identity formation.en_US
dc.publisherНаукові записки Національного університету Острозька академія. Серія: Філологічна, (40), 188-191.en_US
dc.subjectМовна особистість, інтеграція змісту навчання, міжпредметна інтеграція, інтегровані уроки.en_US
dc.subjectLinguistic identity, integration of learning content, interdisciplinary integration, integrated lessons.en_US
dc.titleІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Груба Т. Л. 1.pdf627.49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.