Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1789
Назва: ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА − ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ'Ї
Інші назви: PEDAGOGY OF PARTNERSHIP - A PRIORITY DIRECTION OF INTERACTION OF PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS AND FAMILY
Автори: Панчук І. В. / Panchuk I. V.
Ключові слова: Партнерство, педагогіка партнерства, взаємодія, співпраця, виховання, сім'я, заклад дошкільної освіти. /
Partnership, partnership pedagogics, interaction, cooperation, education, family, preschool educational institution.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Бібліографічний опис: Панчук І. В. Педагогіка партнерства − пріоритетний напрям взаємодії закладів дошкільної освіти та сім'ї. Збірник студ. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 27-36.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено одну з найбільш актуальних проблем дошкільної освіти − взаємодію закладу дошкільної освіти та сім'ї. Розкрито поняття « партнерство» та «педагогіка партнерства». / The article examines one of the most pressing problems of preschool education - the interaction of preschool education and the family. The concepts of "partnership" and "pedagogy of partnership" are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1789
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk-12-2019-3-27-36.pdfПанчук І. В. Педагогіка партнерства - пріоритетний напрям взаємодії закладів дошкільної освіти та сім'ї694.32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.