Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмирнов, О. О.-
dc.contributor.authorSmirnov, О. О.-
dc.date.accessioned2020-08-04T12:17:14Z-
dc.date.available2020-08-04T12:17:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСмирнов О. О. Формування педагогічних компетентностей майбутніх вчителів початкової школи в системі інклюзивної освіти. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 72-76.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 378.147/376.1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1795-
dc.description.abstractУ статті розглянуто моделювання диференційованого та генералізованого рівнів стратегії формування педагогічних компетентностей майбутніх учителів початкової інклюзивної школи. / The article considers modeling of differentiated and generalized levels of strategy of formation of pedagogical competences of future teachers of primary inclusive school.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectФормування педагогічних компетентностей, початкова інклюзивна школа, вчитель початкової школи, інклюзивна компетентність.uk_UA
dc.subjectFormation of pedagogical competencies, inclusive primary school, primary school teacher, inclusive competence.uk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF PEDAGOGICAL COMPETENCIES OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN THE SYSTEM OF INCLUSIVE EDUCATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk-12-2019-3-72-76.pdfСмирнов О.О. Формування педагогічних компетентностей майбутніх вчителів початкової школи в системі інклюзивної освіти607.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.