Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1796
Назва: ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Інші назви: FORMATION OF INCLUSIVE COMPETENCE OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Автори: Смирнов, О. О.
Smirnov, О. О.
Ключові слова: Інклюзивна компетентність, майбутні вчителі початкової школи, інклюзивна освіта.
Inclusive competence, future primary school teachers, inclusive education.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Бібліографічний опис: Смирнов О. О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 77-81.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено погляди вітчизняних і зарубіжних вчених на формування компетентностей майбутніх вчителів початкової школи в умовах інклюзії. / The article analyzes the views of domestic and foreign scholars on the formation of the future elementary school teacher'scompetencies in the conditions of inclusion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1796
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk-12-2019-3-77-81.pdfСмирнов О. О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх вчителів початкової школи660.41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.