Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1798
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шаповалова А. В. / Shapovalova A.V. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-05T08:57:25Z | - |
dc.date.available | 2020-08-05T08:57:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Шаповалова А.В. Стратегії розвитку критичного мислення. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 89-95. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.doi | УДК 371.315.6/159.995.1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1798 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено найпоширеніші стратегії розвитку критичного мислення у школярів: «РАФТ», «Діаграма Вена», «Асоціативний кущ». Проаналізовано методи, які сприяють формуванню критичного мислення. Розкрито теоретичні основи стратегій критичного мислення. / The article examines the most common strategies for the development of critical thinking in schoolchildren: "RAFT", "Vienna Diagram", "Associative Bush". Methods that contribute to the formation of critical thinking are analyzed. Theoretical bases of critical thinking strategies are revealed. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука | uk_UA |
dc.subject | Стратегії, критичне мислення, виклик, «РАФТ», «Діаграма Вена», «Асоціативний кущ». | uk_UA |
dc.subject | Strategies, critical thinking, challenge, «RAFT», «Vienna Diagram», «Associative Bush». | uk_UA |
dc.title | СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ | uk_UA |
dc.title.alternative | CRITICAL THINKING DEVELOPMENT STRATEGIES | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zbirnyk-12-2019-3-89-95.pdf | Шаповалова А. В. Стратегії розвитку критичного мисення | 676.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.