Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаповалова А. В. / Shapovalova A.V.-
dc.date.accessioned2020-08-05T08:57:25Z-
dc.date.available2020-08-05T08:57:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШаповалова А.В. Стратегії розвитку критичного мислення. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 89-95.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 371.315.6/159.995.1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1798-
dc.description.abstractУ статті досліджено найпоширеніші стратегії розвитку критичного мислення у школярів: «РАФТ», «Діаграма Вена», «Асоціативний кущ». Проаналізовано методи, які сприяють формуванню критичного мислення. Розкрито теоретичні основи стратегій критичного мислення. / The article examines the most common strategies for the development of critical thinking in schoolchildren: "RAFT", "Vienna Diagram", "Associative Bush". Methods that contribute to the formation of critical thinking are analyzed. Theoretical bases of critical thinking strategies are revealed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectСтратегії, критичне мислення, виклик, «РАФТ», «Діаграма Вена», «Асоціативний кущ».uk_UA
dc.subjectStrategies, critical thinking, challenge, «RAFT», «Vienna Diagram», «Associative Bush».uk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯuk_UA
dc.title.alternativeCRITICAL THINKING DEVELOPMENT STRATEGIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk-12-2019-3-89-95.pdfШаповалова А. В. Стратегії розвитку критичного мисення676.53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.