Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1799
Title: ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Other Titles: FORMATION OF THE IMAGE OF THE ENTERPRISE IN MODERN CONDITIONS
Authors: Авдейчик, Н. М.
Avdeichik, N. M.
Keywords: Імідж, імідж підприємства, конкурентні переваги, принципи, структура.
Image, enterprise image, competitive advantages, principles, structure
Issue Date: 2019
Publisher: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Citation: Авдейчик Н. М. Формування іміджу підприємства в сучасних умовах. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 96−102.
Abstract: У статті досліджено дефініцію «імідж підприємства». Розкрито роль іміджу в забезпеченні конкурентних переваг підприємства. Визначено основні складові іміджу підприємств, наведено структуру іміджу підприємства. / The article examines the definition of "enterprise image". The role of image in providing competitive advantages of the enterprise is revealed. The main components of the image of enterprises are determined, the structure of the image of the enterprise is given.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1799
ISBN: 978-966-7359-75-1
ISSN: УДК 334.784
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk-12-2019-3-96-101.pdfАвдейчик Н. М. Формуваняя іміджу підприємства в сучасних умовах606.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.