Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1799
Назва: ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Інші назви: FORMATION OF THE IMAGE OF THE ENTERPRISE IN MODERN CONDITIONS
Автори: Авдейчик, Н. М.
Avdeichik, N. M.
Ключові слова: Імідж, імідж підприємства, конкурентні переваги, принципи, структура.
Image, enterprise image, competitive advantages, principles, structure
Дата публікації: 2019
Видавництво: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Бібліографічний опис: Авдейчик Н. М. Формування іміджу підприємства в сучасних умовах. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 96−102.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено дефініцію «імідж підприємства». Розкрито роль іміджу в забезпеченні конкурентних переваг підприємства. Визначено основні складові іміджу підприємств, наведено структуру іміджу підприємства. / The article examines the definition of "enterprise image". The role of image in providing competitive advantages of the enterprise is revealed. The main components of the image of enterprises are determined, the structure of the image of the enterprise is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1799
ISBN: 978-966-7359-75-1
ISSN: УДК 334.784
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk-12-2019-3-96-101.pdfАвдейчик Н. М. Формуваняя іміджу підприємства в сучасних умовах606.74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.