Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1799
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвдейчик, Н. М.-
dc.contributor.authorAvdeichik, N. M.-
dc.date.accessioned2020-08-05T09:31:26Z-
dc.date.available2020-08-05T09:31:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАвдейчик Н. М. Формування іміджу підприємства в сучасних умовах. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 96−102.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.issnУДК 334.784-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1799-
dc.description.abstractУ статті досліджено дефініцію «імідж підприємства». Розкрито роль іміджу в забезпеченні конкурентних переваг підприємства. Визначено основні складові іміджу підприємств, наведено структуру іміджу підприємства. / The article examines the definition of "enterprise image". The role of image in providing competitive advantages of the enterprise is revealed. The main components of the image of enterprises are determined, the structure of the image of the enterprise is given.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectІмідж, імідж підприємства, конкурентні переваги, принципи, структура.uk_UA
dc.subjectImage, enterprise image, competitive advantages, principles, structureuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХuk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF THE IMAGE OF THE ENTERPRISE IN MODERN CONDITIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk-12-2019-3-96-101.pdfАвдейчик Н. М. Формуваняя іміджу підприємства в сучасних умовах606.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.