Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1799
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАвдейчик, Н. М.-
dc.contributor.authorAvdeichik, N. M.-
dc.date.accessioned2020-08-05T09:31:26Z-
dc.date.available2020-08-05T09:31:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАвдейчик Н. М. Формування іміджу підприємства в сучасних умовах. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 96−102.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.issnУДК 334.784-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1799-
dc.description.abstractУ статті досліджено дефініцію «імідж підприємства». Розкрито роль іміджу в забезпеченні конкурентних переваг підприємства. Визначено основні складові іміджу підприємств, наведено структуру іміджу підприємства. / The article examines the definition of "enterprise image". The role of image in providing competitive advantages of the enterprise is revealed. The main components of the image of enterprises are determined, the structure of the image of the enterprise is given.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectІмідж, імідж підприємства, конкурентні переваги, принципи, структура.uk_UA
dc.subjectImage, enterprise image, competitive advantages, principles, structureuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХuk_UA
dc.title.alternativeFORMATION OF THE IMAGE OF THE ENTERPRISE IN MODERN CONDITIONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk-12-2019-3-96-101.pdfАвдейчик Н. М. Формуваняя іміджу підприємства в сучасних умовах606.74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.