Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1804
Title: ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Other Titles: FEATURES OF TRAINING FUTURE TEACHERS FOR TEACHING CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS IN AN INCLUSIVE EDUCATIONAL ENVIRONMENT
Authors: Катаєва Н. І. / Kataeva N. I.
Keywords: Інклюзивна освіта, професійна підготовка, майбутній учитель, освітнє середовище.
Inclusive education, professional training, future teacher, educational environment.
Issue Date: 2019
Publisher: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Citation: Катаєва Н. І. Особливості підготовки майбутніх вчителів до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 131−136.
Abstract: У статті досліджено специфіку підготовки майбутніх вчителів до навчання дітей з особливими потребами. Визначено суперечності та перешкоди імплементації інклюзивної освіти в Україні. Охарактеризовано поняття «інклюзивна готовність», її компонентну структуру та педагогічні умови її розвитку. / The article examines the specifics of training future teachers to teach children with special needs. The contradictions and obstacles to the implementation of inclusive education in Ukraine are identified. The concept of «inclusive readiness», its component structure and pedagogical conditions of its development are described.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1804
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk-12-2019-3-131-136.pdfКатаєва Н. І. Особливості підготовки майбутніх вчителів до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища522.89 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.