Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1811
Назва: ТРИ ПРИНЦИПИ ЗАОХОЧЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
Інші назви: THREE PRINCIPLES OF ENCOURAGING STUDENTS TO LEARN IN TEACHING MATHS AND INFORMATICS
Автори: Гурин, І. С.
Gurin, I. S.
Ключові слова: Методика навчання, принципи заохочення учнів, сторітелінг, ситуативне моделювання ідеї гармонічного розвитку учнів.
Teaching methods, principles of students promotion, stetting, situational modeling ideas of harmonious development of students.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Бібліографічний опис: Гурин І. С. Три принципи заохочення учнів до навчання при викладанні математики та інформатики. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 174−180.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено значення трьох головних принципів, які сприяють заохоченню учнів до навчання. Доведено, що дотримання цих принципів є дуже важливим, оскільки відповідає сучасним тенденціям розвитку освіти. / The article identifies the importance of three main principles that encourage students to learn. It is proved that adherence to these principles is very important because it corresponds to modern trends in education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1811
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk-12-2019-3-174-180.pdfГурин І. С. Три принципи заохочення учнів до навчання при викладанні математики та інформатики673.79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.