Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГурай, І. В.-
dc.contributor.authorHuray, I. V.-
dc.date.accessioned2020-08-11T06:28:15Z-
dc.date.available2020-08-11T06:28:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГурай І. В. Екологічне виховання учнів початкової школи на національно-культурних традиціях та звичаях українського народу. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 25−31.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 373.3.015.31: 502/504: 398 (=161.2) (043.5)-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1840-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність використання національно-культурних традицій та звичаїв українського народу у системі екологічного виховання молодших школярів. Окреслено основний зміст екологічного виховання учнів початкових класів. Обґрунтовано значення народних традицій як дієвого засобу досягнення екологічної вихованості дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано термінологічну дефініцію поняття «народні традиції» у науково-педагогічному дискурсі. Охарактеризовано методику використання засобів народної педагогіки в процесі усвідомлення ознак об’єктів природи молодшими школярами. Виокремлено і обґрунтовано основні методи екологічного виховання молодших школярів засобами народних традицій: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, метод проблемного викладу, частково-пошуковий, дослідницький. / The article reveals the essence of the use of national and cultural traditions and customs of the Ukrainian people in the system of ecological education of primary school children. The main content of ecological education of primary school students is determined. The importance of folk traditions as an effective means of achieving ecological education of children of primary school age is substantiated. The terminological definition of the concept of «folk traditions» in the scientific and pedagogical discourse is analyzed. The method of using the means of folk pedagogy in the process of awareness of the signs of natural objects by junior schoolchildren is characterized. The basic methods of ecological education of junior schoolchildren by means of folk traditions are singled out and substantiated: explanatory-illustrative, reproductive, method of problem exposition, partial-search, research.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectМолодші школярі, екологічне виховання, народна педагогіка, традиції та звичаї.uk_UA
dc.subjectJunior schoolchildren, ecological education, folk pedagogy, traditions and customs.uk_UA
dc.titleЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ ТРАДИЦІЯХ ТА ЗВИЧАЯХ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУuk_UA
dc.title.alternativeENVIRONMENTAL EDUCATION ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS TO NATIONAL AND CULTURAL TRADITIONS AND CUSTOMS UKRAINIANuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник студ. наук. праць 13-25-31.pdfГурай І. В. Екологічне виховання учнів початкової школи на національно-культурних традиціях та звичаях українського народу.327.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.