Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1846
Назва: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ
Інші назви: PREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR PROFESSIONAL SELF-DEVELOPMENT
Автори: Люмах І. П. / Lyumakh I. P.
Ключові слова: Майбутні педагоги, саморозвиток, професійний саморозвиток, самоосвіта, самовиховання, самовдосконалення, готовність до професійного саморозвитку.
Future teachers, self-development, professional self-development, self-education, self-improvement, readiness for professional self-development.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Бібліографічний опис: Люмах І. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійного саморозвитку. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 67−73.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито характеристики основних складових професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи як умови зростання їх професійної майстерності. Визначено термінологічну дефініцію поняття «саморозвиток». Виокремлено та обґрунтовано сутність самовихо-вання й самовдосконалення як форм саморозвитку особистості. Охарактеризовано змістові компоненти процесу професійного самовиховання майбутніх педагогів. Обґрунтовано змістову характеристику поняття самовдосконалення як вищої форми професійного саморозвитку. Охарактеризовано форми інтерактивного навчання як важливого чинника професійного самовдосконалення: ігрові форми занять, ситуаційні вправи, тренінгові заняття. Визначено сутність поняття «Готовність майбутнього педагога до професійного саморозвитку», виокремлено та охарактеризовано її складові компоненти: мотиваційно-цільовий, змістовий, операційний, інтеграційний. / The article describes the essential characteristics of the main components of professional self-development of future elementary school teachers as a condition for the growth of their professional skills. The terminological definition of the term «self-development» is defined. The essence of self-education and self-perfection as forms of self-development of the individual are singled out and substantiated. The content components of the process of professional self-education of future teachers are characterized. The substantive characterization of the concept of self-improvement as the highest form of professional self-development is substantiated. Forms of interactive learning as an important factor of professional self-improvement are characterized: game forms of classes, situational exercises, training sessions. The essence of the concept of «Future teacher's readiness for professional self-development» is defined, its components are distinguished and characterized: motivational-purpose, content, operational, integration.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1846
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник студ. наук. праць 13-67-73.pdfЛюмах І. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійного саморозвитку335.24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.