Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюмах І. П. / Lyumakh I. P.-
dc.date.accessioned2020-08-11T07:45:48Z-
dc.date.available2020-08-11T07:45:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛюмах І. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійного саморозвитку. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 67−73.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 377.011.3-051-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1846-
dc.description.abstractУ статті розкрито характеристики основних складових професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи як умови зростання їх професійної майстерності. Визначено термінологічну дефініцію поняття «саморозвиток». Виокремлено та обґрунтовано сутність самовихо-вання й самовдосконалення як форм саморозвитку особистості. Охарактеризовано змістові компоненти процесу професійного самовиховання майбутніх педагогів. Обґрунтовано змістову характеристику поняття самовдосконалення як вищої форми професійного саморозвитку. Охарактеризовано форми інтерактивного навчання як важливого чинника професійного самовдосконалення: ігрові форми занять, ситуаційні вправи, тренінгові заняття. Визначено сутність поняття «Готовність майбутнього педагога до професійного саморозвитку», виокремлено та охарактеризовано її складові компоненти: мотиваційно-цільовий, змістовий, операційний, інтеграційний. / The article describes the essential characteristics of the main components of professional self-development of future elementary school teachers as a condition for the growth of their professional skills. The terminological definition of the term «self-development» is defined. The essence of self-education and self-perfection as forms of self-development of the individual are singled out and substantiated. The content components of the process of professional self-education of future teachers are characterized. The substantive characterization of the concept of self-improvement as the highest form of professional self-development is substantiated. Forms of interactive learning as an important factor of professional self-improvement are characterized: game forms of classes, situational exercises, training sessions. The essence of the concept of «Future teacher's readiness for professional self-development» is defined, its components are distinguished and characterized: motivational-purpose, content, operational, integration.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectМайбутні педагоги, саморозвиток, професійний саморозвиток, самоосвіта, самовиховання, самовдосконалення, готовність до професійного саморозвитку.uk_UA
dc.subjectFuture teachers, self-development, professional self-development, self-education, self-improvement, readiness for professional self-development.uk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУuk_UA
dc.title.alternativePREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR PROFESSIONAL SELF-DEVELOPMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник студ. наук. праць 13-67-73.pdfЛюмах І. П. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійного саморозвитку335.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.