Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинюк Т. В. / Martynyuk T. V.-
dc.date.accessioned2020-08-11T08:17:01Z-
dc.date.available2020-08-11T08:17:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМартинюк Т. В. Особливості проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти в початковій школі. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 81−88.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 373.3.016: 811.161.2-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1848-
dc.description.abstractУ статті досліджено зміст, форми і методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти. Охарактеризовано психологічні та лінгвістичні основи навчання грамоти. Доведено важливість розвитку фонематичного слуху, як основи формування навички читання. Теоретично обґрунтовано ефективні форми та методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках української мови в початкових класах. / The article examines the content, forms and methods of sound and sound analysis in the literacy lessons. Psychological and linguistic basics of literacy training are described. The importance of the development of phonemic hearing as a basis for the formation of reading skills is proved. Effective forms and methods of sound and sound analysis in the Ukrainian language classes in elementary classes are theoretically substantiated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectЗвуковий аналіз, звуко-буквений аналіз, фонематичний слух, навчання грамоти, звуки і букви.uk_UA
dc.subjectSound analysis, sound-letter analysis, phonemic hearing, literacy, sounds and letters.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗВУКОВОГО ТА ЗВУКО-БУКВЕНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF CONDUCTING SOUND AND SOUND-LETTER ANALYSIS IN LITERACY LESSONS IN PRIMARY SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник студ. наук. праць 13-81-88.pdfМартинюк Т. В. Особливості проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти в початковій школі409.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.