Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1851
Title: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВО» |
Other Titles: | PREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR INTRODUCTION OF AN INTEGRATED APPROACH IN ART LESSONS |
Authors: | Пагулич М. І. / Pahulych M. I. |
Keywords: | Учитель, інтеграція, мистецька освіта, інноваційна діяльність, художньо-естетичний розвиток, мистецтво. Тeacher, integration, art education, innovation activity, artistic and aesthetic development, art. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука |
Citation: | Пагулич М. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтегрованого підходу на уроках «Мистецтво». Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 101−106. |
Abstract: | У статті досліджено напрями підготовки майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого підходу під час вивчення навчальної дисципліни «Мистецтво». Обґрунтовано, що головним аспектом правильного здійснення інтеграції на уроках мистецтва у початковій школі є високий рівень підготовки кваліфікованих фахівців, здатних до інноваційної педагогічної діяльності. Розкрито особливості та важливість реформування початкової освіти в контексті Нової української школи. Визначено, що під час здобуття вищої освіти та наукового ступеня у закладах вищої освіти в майбутніх учителів формуються знання та вміння з інтегрованого підходу до процесу навчання в контексті навчальної дисципліни «Мистецтво», нових підходів до змісту вищої освіти та інтеграційної діяльності. / The article explores the directions of preparation of future elementary school teachers for the implementation of an integrated approach in the context of elementary school in the «Art» course. It is substantiated that a high level of training of qualified specialists capable of innovative pedagogical activity is the main aspect of proper integration in art lessons in primary school. The peculiarities and importance of reforming primary education in the context of the New Ukrainian School are revealed. It is researched that during higher education and scientific degree in higher education institutions knowledge and skills are formed from an integrated approach to the learning process in the context of the Art course, new approaches to the content of higher education and integration activities. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1851 |
ISBN: | 978-966-7359-75-1 |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник студ. наук. праць 13-101-106.pdf | Пагулич М. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтегрованого підходу на уроках «Мистецтво» | 333.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.