Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1851
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПагулич М. І. / Pahulych M. I.-
dc.date.accessioned2020-08-11T09:00:35Z-
dc.date.available2020-08-11T09:00:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПагулич М. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтегрованого підходу на уроках «Мистецтво». Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 101−106.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 378.147-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1851-
dc.description.abstractУ статті досліджено напрями підготовки майбутніх учителів початкових класів до здійснення інтегрованого підходу під час вивчення навчальної дисципліни «Мистецтво». Обґрунтовано, що головним аспектом правильного здійснення інтеграції на уроках мистецтва у початковій школі є високий рівень підготовки кваліфікованих фахівців, здатних до інноваційної педагогічної діяльності. Розкрито особливості та важливість реформування початкової освіти в контексті Нової української школи. Визначено, що під час здобуття вищої освіти та наукового ступеня у закладах вищої освіти в майбутніх учителів формуються знання та вміння з інтегрованого підходу до процесу навчання в контексті навчальної дисципліни «Мистецтво», нових підходів до змісту вищої освіти та інтеграційної діяльності. / The article explores the directions of preparation of future elementary school teachers for the implementation of an integrated approach in the context of elementary school in the «Art» course. It is substantiated that a high level of training of qualified specialists capable of innovative pedagogical activity is the main aspect of proper integration in art lessons in primary school. The peculiarities and importance of reforming primary education in the context of the New Ukrainian School are revealed. It is researched that during higher education and scientific degree in higher education institutions knowledge and skills are formed from an integrated approach to the learning process in the context of the Art course, new approaches to the content of higher education and integration activities.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectУчитель, інтеграція, мистецька освіта, інноваційна діяльність, художньо-естетичний розвиток, мистецтво.uk_UA
dc.subjectТeacher, integration, art education, innovation activity, artistic and aesthetic development, art.uk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВО»uk_UA
dc.title.alternativePREPARATION OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR INTRODUCTION OF AN INTEGRATED APPROACH IN ART LESSONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник студ. наук. праць 13-101-106.pdfПагулич М. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до впровадження інтегрованого підходу на уроках «Мистецтво»333.64 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.