Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1857
Назва: ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
Інші назви: THE USE OF GAMING TECHNOLOGY AS A MEANS OF FORMING THE COGNITIVE INTEREST OF YOUNGER STUDENTS IN THE PROCESS OF STUDYING ART EDUCATION
Автори: Цьока М. М. / Tsoka M. M.
Ключові слова: Mолодші школярі, мистецька освітня галузь, образотворче мистецтво, пізнавальний інтерес, ігрові технології.
Elementary school students, art educational industry, visual arts, cognitive interest, gaming technology.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Бібліографічний опис: Цьока М. М. Ігрові технології як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів у процесі вивчення мистецької освітньої галузі. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 143−149.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито теоретико-методичні засади використання ігрових технологій як засобу формування пізнавального інтересу молодших школярів у процесі вивчення мистецької освітньої галузі. Окреслено зміст і завдання дисциплін, що реалізують освітню галузь «Мистецтво» у початковій школі. Охарактеризовано сутність змістової лінії «Художньо-творча діяльність». Обґрунтовано значення терміну «пізнавальний інтерес», виокремлено його складові. Охарактеризовано сутність ігрових педагогічних технологій як засобу стимулювання пізнавального інтересу молодших школярів, представлено і схарактеризовано класифікацію ігор образотворчого змісту. Представлено методичні рекомендації щодо організації ігрової діяльності молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва. Наведено приклади ігрових технологій. Доведено ефективність ігрових технологій як засобу формування пізнавальних інтересів молодших школярів. / The article reveals the theoretical and methodological foundations of the use of gaming technology as a means of forming the cognitive interest of younger students in the process of studying art education. The content and objectives of the disciplines that implement the educational field «Art» in elementary school are determined. The essence of the content line «Artistic and creative activity» is characterized. The meaning of the term «cognitive interest» is substantiated, its components are highlighted. The essence of gaming pedagogical technologies is described as a means of stimulating the cognitive interest of younger schoolchildren, and the classification of games of visual content is presented and characterized. The methodological recommendations on the organization of the game activities of younger students in the art classes are presented. Examples of gaming technology are provided. The effectiveness of gaming technologies as a means of forming the cognitive interests of younger students has been proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1857
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник студ. наук. праць 13-143-149.pdfЦьока М. М. Ігрові технології як засіб формування пізнавального інтересу молодших школярів у процесі вивчення мистецької освітньої галузі345.97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.