Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1858
Назва: ПРИНЦИПИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ
Інші назви: PRINCIPLES AND STAGES OF IMPLEMENTATION OF PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS
Автори: Штиба І. Г. / Shtyba I. H.
Ключові слова: Педагогічна діагностика, учителі, учні, принципи, етапи. /
Pedagogical diagnostics, teachers, students, principles, stages.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Бібліографічний опис: Штиба І. Г. Принципи та етапи реалізації педагогічної діагностики. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 150−156.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність педагогічної діагностики як складової частини моніторингу якості освіти. Подано трактування дефініцій «педагогічна діагностики», «педагогічне дослідження» як сучасних наукових феноменів. Виокремлено та обґрунтовано освітні функції педагогічної діагностики (діагностична, орієнтаційно-прогностична, проектувально-конструктивна, організаторська, інформаційно-пояснювальна, комунікативно-стимулююча, аналітико-оцінна, дослідницька). Проаналізовано основні принципи діагностики і контролю успішності учнів: систематич-ність, об’єктивність, наочність, регулярність. / The article reveals the essence of pedagogical diagnostics as an integral part of monitoring the quality of education. Interpretations of the definitions «pedagogical diagnostics», «pedagogical research» as modern scientific phenomena are presented. The educational functions of pedagogical diagnostics (diagnostic, orientational-prognostic, design-constructive, organizational, informational and explanatory, communicative-stimulating, analytical-evaluative, research) are identified and substantiated. The basic principles of the diagnosis and control of student performance are analyzed: systematicity, objectivity, visibility, regularity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1858
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник студ. наук. праць 13-150-156.pdfШтиба І. Г. Принципи та етапи реалізації педагогічної діагностики402.77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.