Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1858
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШтиба І. Г. / Shtyba I. H.-
dc.date.accessioned2020-08-11T12:01:56Z-
dc.date.available2020-08-11T12:01:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШтиба І. Г. Принципи та етапи реалізації педагогічної діагностики. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 150−156.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 371.264-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1858-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність педагогічної діагностики як складової частини моніторингу якості освіти. Подано трактування дефініцій «педагогічна діагностики», «педагогічне дослідження» як сучасних наукових феноменів. Виокремлено та обґрунтовано освітні функції педагогічної діагностики (діагностична, орієнтаційно-прогностична, проектувально-конструктивна, організаторська, інформаційно-пояснювальна, комунікативно-стимулююча, аналітико-оцінна, дослідницька). Проаналізовано основні принципи діагностики і контролю успішності учнів: систематич-ність, об’єктивність, наочність, регулярність. / The article reveals the essence of pedagogical diagnostics as an integral part of monitoring the quality of education. Interpretations of the definitions «pedagogical diagnostics», «pedagogical research» as modern scientific phenomena are presented. The educational functions of pedagogical diagnostics (diagnostic, orientational-prognostic, design-constructive, organizational, informational and explanatory, communicative-stimulating, analytical-evaluative, research) are identified and substantiated. The basic principles of the diagnosis and control of student performance are analyzed: systematicity, objectivity, visibility, regularity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectПедагогічна діагностика, учителі, учні, принципи, етапи. /uk_UA
dc.subjectPedagogical diagnostics, teachers, students, principles, stages.uk_UA
dc.titleПРИНЦИПИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИuk_UA
dc.title.alternativePRINCIPLES AND STAGES OF IMPLEMENTATION OF PEDAGOGICAL DIAGNOSTICSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник студ. наук. праць 13-150-156.pdfШтиба І. Г. Принципи та етапи реалізації педагогічної діагностики402.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.