Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1858
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штиба І. Г. / Shtyba I. H. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-11T12:01:56Z | - |
dc.date.available | 2020-08-11T12:01:56Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Штиба І. Г. Принципи та етапи реалізації педагогічної діагностики. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 150−156. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.doi | УДК 371.264 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1858 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність педагогічної діагностики як складової частини моніторингу якості освіти. Подано трактування дефініцій «педагогічна діагностики», «педагогічне дослідження» як сучасних наукових феноменів. Виокремлено та обґрунтовано освітні функції педагогічної діагностики (діагностична, орієнтаційно-прогностична, проектувально-конструктивна, організаторська, інформаційно-пояснювальна, комунікативно-стимулююча, аналітико-оцінна, дослідницька). Проаналізовано основні принципи діагностики і контролю успішності учнів: систематич-ність, об’єктивність, наочність, регулярність. / The article reveals the essence of pedagogical diagnostics as an integral part of monitoring the quality of education. Interpretations of the definitions «pedagogical diagnostics», «pedagogical research» as modern scientific phenomena are presented. The educational functions of pedagogical diagnostics (diagnostic, orientational-prognostic, design-constructive, organizational, informational and explanatory, communicative-stimulating, analytical-evaluative, research) are identified and substantiated. The basic principles of the diagnosis and control of student performance are analyzed: systematicity, objectivity, visibility, regularity. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука | uk_UA |
dc.subject | Педагогічна діагностика, учителі, учні, принципи, етапи. / | uk_UA |
dc.subject | Pedagogical diagnostics, teachers, students, principles, stages. | uk_UA |
dc.title | ПРИНЦИПИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ | uk_UA |
dc.title.alternative | PRINCIPLES AND STAGES OF IMPLEMENTATION OF PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник студ. наук. праць 13-150-156.pdf | Штиба І. Г. Принципи та етапи реалізації педагогічної діагностики | 402.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.