Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобильова, Л. В.-
dc.contributor.authorBobylʹova, L. V.-
dc.date.accessioned2020-08-11T12:40:24Z-
dc.date.available2020-08-11T12:40:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБобильова Л. В. Соціальна реклама в україні: аналіз впливу на формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 170−175.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 37.013.364-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1861-
dc.description.abstractУ статті досліджено питання впливу соціальної реклами на формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Розкрито сучасну специфіку викладу соціальної реклами в українських засобах масової інформації. Визначено складові ефективної реклами. Проаналізовано вплив соціальної реклами на свідомість аудиторії. Висунуто конкретні пропозиції щодо поліпшення діяльності та її вплив на формування інтересів молоді. / The article examines the impact of social advertising on the formation of positive behavior of young people. The modern specifics of the presentation of social advertising in the Ukrainian media are studied. The components of effective advertising are identified. The influence of social advertising on the consciousness of the audience is analyzed. Specific proposals have been made to improve activities and their impact on the formation of youth interests.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectCоціальна реклама, вплив, молодь, моделі поведінки, суспільні проблеми. /uk_UA
dc.subjectSocial advertising, influence, youth, patterns of behavior, social problems.uk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА В УКРАЇНІ: АНАЛІЗ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНО СПРЯМОВАНОЇ ПОВЕДІНКИ МОЛОДІuk_UA
dc.title.alternativeSOCIAL ADVERTISING IN UKRAINE: ANALYSIS OF THE INFLUENCE ON THE FORMATION OF POSITIVE BEHAVIOR OF YOUTHuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник студ. наук. праць 13-170-175.pdfБобильова Л. В. Соціальна реклама в україні: аналіз впливу на формування позитивно спрямованої поведінки молоді397.25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.