Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорейко, Г. Д.-
dc.contributor.authorКурята, А. В.-
dc.contributor.authorBoreiko, H. D.-
dc.contributor.authorKuriata, A. V.-
dc.date.accessioned2024-01-15T11:06:40Z-
dc.date.available2024-01-15T11:06:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБорейко Г. Д., Курята А. В. Роль «Просвіти» у формуванні освітньо-культурного простору України / Г. Д. Борейко, А. В. Курята //Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 13–20.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1876-
dc.description.abstractУ статті досліджено передумови створення та діяльності громадського товариства «Просвіта» в Східній та Західній Україні», розкрито роль «Просвіти» у освітньому, культурно-мистецькому, політичному, економічному та національно-патріотичному вихованні населення країни, окреслено роль провідних українських діячів у становленні та діяльності «Просвіти». Виокремлено досвід і здобутки просвітянських організацій України, які успішно можуть бути використані в нинішніх умовах для підвищення рівня освіти та національно-патріотичного виховання населення. / The article examines the prerequisites for the establishment and operation of the public society «Prosvita» in Eastern and Western Ukraine, reveals the role of «Prosvita» in educational, cultural, artistic, political, economic and national-patriotic education of the population, outlines the role of leading Ukrainian figures in the formation and activities of «Prosvita». The experience and achievements of educational organizations of Ukraine, which can be successfully used in the current conditions to improve the level of education and national-patriotic education of the population, are highlighted.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subject«Просвіта»uk_UA
dc.subjectгромадське товариство-
dc.subjectосвіта-
dc.subjectкультура-
dc.subjectмистецтво-
dc.subjectкниговидання-
dc.subjectхати-читальні-
dc.subjectпатріотичне виховання-
dc.subject«Prosvita»-
dc.subjectpublic society-
dc.subjecteducation-
dc.subjectculture-
dc.subjectart-
dc.subjectbook publishing-
dc.subjectreading rooms-
dc.subjectpatriotic education-
dc.titleРОЛЬ «ПРОСВІТИ» У ФОРМУВАННІ ОСВІТНЬО-КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ=THE ROLE OF «PROSVITA» IN THE FORMATION OF THE EDUCATIONAL AND CULTURAL SPACE OF UKRAINEuk_UA
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 2(22)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Борейко Г.Д., Курята А.В..pdfРоль «Просвіти» у формуванні освітньо-культурного простору України512.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.