Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.contributor.authorMelnychuk, L. B.-
dc.date.accessioned2024-01-15T10:57:40Z-
dc.date.available2024-01-15T10:57:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМельничук Л. Б. Анкетування викладачів як метод моніторингу якості освіти / Л. Б. Мельничук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 109−117.uk_UA
dc.identifier.doiУДК 378(438)-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1887-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати анкетування викладачів Інституту педагогічної освіти щодо якості освітньої діяльності у контексті формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів. Обґрунтовано актуальність формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів. Визначено сутність поняття «професійно-педагогічна компетентність», виокремлено та охарактеризовано його складові компоненти. Доведено значення анкетування як методу моніторингу якості освіти. Розкрито процедуру анкетування викладачів у контексті формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів дошкільної та початкової ланок освіти. / The article highlights the results of a survey of teachers of the Institute of Pedagogical Education on the quality of educational activities in the context of the formation of professional and pedagogical competencies of future teachers. The relevance of the formation of professional and pedagogical competence of future teachers is substantiated. The essence of the concept of «professional and pedagogical competence» is defined as its constituent components are singled out and characterized. The importance of questionnaires as a method of monitoring the quality of education proved. The procedure of questionnaires of teachers in the context of the formation of professional and pedagogical competences of future teachers of preschool and primary education revealed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»uk_UA
dc.subjectпрофесійно-педагогічна компетентністьuk_UA
dc.subjectрrofessional and pedagogical competenceuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освіти-
dc.subjectмайбутні педагоги-
dc.subjectанкетування-
dc.subjectмоніторинг-
dc.subjectякість освіти-
dc.subjectinstitution of higher education-
dc.subjectfuture teachers-
dc.subjectquestioning-
dc.subjectmonitoring-
dc.subjectquality of education-
dc.titleАНКЕТУВАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ЯК МЕТОД МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ=QUESTIONING TEACHERS AS A METHOD OF MONITORING THE QUALITY OF EDUCATIONuk_UA
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 2(22)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельничук Л. Б..pdfАнкетування викладачів як метод моніторингу якості освіти519.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.