Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1892
Title: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ=FORMATION OF PEDAGOGICAL COMPETENCES OF THE FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN CONDITIONS OF INCLUSION
Other Titles: Збірник наукових праць
Authors: Soiko I. M.
Сойко І. М.
Keywords: інклюзивна освіта
Іnclusive education
учитель початкової школи
професійна компетентність
інклюзивна компетентність
primary school teacher
professional competence
inclusive competence
Issue Date: 2019
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Сойко І. М. Формування педагогічних компетентностей майбутніх учителів початкової школи в умовах інклюзії / І. М. Сойко // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 155−164.
Abstract: У статті досліджено питання формування компетентностей майбутніх вчителів початкової школи в умовах інклюзії. Обґрунтовано, що їх підготовка є важливим напрямом соціальної політики держави. Проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених на формування компетентностей майбутнього вчителя початкової школи в умовах інклюзії. Визначено структуру інклюзивного середовища як простір соціалізації дітей із різними можливостями й особливостями. Розкрито проблему розвитку інклюзивного освітнього середовища в загальноосвітніх навчальних закладах. / The formation of competencies of future primary school teachers in the context of inclusion examined in the article. The preparation of competence is a considerable direction of the state social policy substantiated. The views of domestic and foreign scientists on the formation of competencies of the future primary school teacher in the conditions of inclusion are analyzed. The structure of the inclusive environment as a space of socialization of children with different opportunities and features is defined. The problem of the development of an inclusive educational environment in general educational institutions revealed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1892
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 2(22)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сойко І. М..pdfФормування педагогічних компетентностей майбутніх учителів початкової школи в умовах інклюзії467.35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.