Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1897
Назва: ВПЛИВ ДІАЛОГУ НА ОРГАНІЗАЦІЮ МИСЛЕННЄВОГО ПРОЦЕСУ ПІДЛІТКІВ ЯК СУБ’ЄКТІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ=THE INFLUENCE OF DIALOGUE ON THE ORGANIZATION OF ADOLESCENTS' THINKING PROCESS AS THE SUBJECTS OF COGNITIVE ACTIVITIES
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Ternovyk N. A.
Терновик Н. А.
Ключові слова: суб’єктність особистості
рersonality
пізнавальна діяльність
діалогічна взаємодія
педагогічне спілкування
пізнавальна активність
інтеракція
діалогічність мислення
cognitive activity
dialogic interaction
pedagogical communication
cognitive activit
interaction
dialogical thinking
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Терновик Н. А. Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб’єктів пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 165−175.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено актуальні проблеми формування діалогічного мислення дітей підліткового віку. Розкрито погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему навчальної взаємодії учителів та учнів. Проаналізовано психологічні чинники розвитку суб’єктності особистості в сучасних умовах гуманізації середньої освіти. Визначено основні критерії та прийоми педагогічного спілкування, що сприяють максимальній пізнавальній активності дітей. Обґрунтовано умови максимального включення підлітка в мислиннєвий процес. Розкрито сутність основних психологічних особливостей діалогічної взаємодії у навчальному процесі як необхідної складової розвитку суб’єктності підлітків у пізнавальній діяльності. / The article investigates the current problems of forming dialogic thinking of adolescents. The views of domestic and foreign scientists on the question of educational interaction between teachers and students revealed. The psychological factors of development of personality subjectivity in modern conditions of humanization of secondary education are analyzed in the article. The main criteria and methods of pedagogical communication that contribute to the maximum cognitive activity of children identified. The conditions of the maximum inclusion of the teenager in the thought process are substantiated. The essence of the main psychological features of dialogic interaction in the educational process as a necessary component of the development of the subjectivity of adolescents in cognitive activity revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1897
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 2(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Терновик Н. А..pdfВплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб’єктів пізнавальної діяльності474.22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.