Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1898
Назва: ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СФОРМОВАНОСТІ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ=PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FEATURES OF TEENAGE PUPILS’ VISUAL THINKING FORMATION
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Yanytska O. Y.
Іванюта О. В.
Ivaniuta O. V.
Яницька О. Ю.
Ключові слова: візуальне мислення
Visual thinking
внутрішньо-групова норма
методика Торренса
методика Равена
піктограма
intra-group rate
Torrance’s methods
Raven’s methods
pictogram
Дата публікації: 2019
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Яницька О. Ю. Психологічний аспект сформованості візуального мислення у школярів підліткового віку / О. Ю. Яницька, О. В. Іванюта //Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 200−206.
Короткий огляд (реферат): У статті подано результати інтерпретації індивідуальних даних сформованості візуального мислення школярів підліткового віку методом визначення внутрішньо-групової норми. Порівняно результати дослідження, отримані за методикою Торренса і Равена, що дозволило визначити рівень розвитку візуального мислення кожного досліджуваного і виявити підлітків з низьким показником продуктивності візуальної мисленнєвої діяльності, що є надзвичайно важливим для впровадження технологій стимулювання візуального мислення підлітків. / The article presents the results of the interpretation of individual data on the formation of visual thinking of adolescents by determining the intra-group norm. The results of the study obtained by the method of Torrens and Raven compared to the article, which allowed to determine the level of visual thinking of each subject and identify adolescents with low productivity of visual thinking, which is extremely important for the introduction of technologies to stimulate visual thinking in adolescents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): УДК 519.9: 37.0153
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1898
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 2(22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яницька О. Ю., Іванюта О. В..pdfПсихологічний аспект сформованості візуального мислення у школярів підліткового віку471.87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.