Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1908
Назва: ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ=PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF SOUND CULTURE OF SENIOR PRESCHOOL AGE CHILDREN'S SPEECH
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Борова, В. Є.
Borova, V. Y.
Ключові слова: особистісно зорієнтований підхід
рersonality-oriented approach
педагогічне коригування звукової культури мовлення
діти старшого дошкільного віку
особистість
pedagogical correction of speech sound culture
preschool age children
personality
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Борова В. Є. Педагогічна діагностика звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Є. Борова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 15−25.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено теоретичні засади педагогічної діагностики звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано розвиток мовлення дитини п’яти років з точки зору формування її як мовленнєвої особистості. Визначено, що педагогічна діагностика недоліків звукової культури мовлення буде ефективною за умови реалізації в процесі провідної діяльності дітей окресленого віку – гри. Виокремлено показники розвитку артикуляції звуків, мовленнєвого дихання і фонематичного слуху в дітей 4 років 5 міс – 5 років. Запропоновано методичні поради вихователям закладів дошкільної освіти з ефективної педагогічної діагностики компонентів звукової культури мовлення. / The theoretical bases of pedagogical diagnostics of sound culture of speech of children of senior preschool age investigated in the article. The speech development of a five-year-old child analyzed from the point of view of its formation as a speech personality. It is determined that the pedagogical diagnosis of the shortcomings of the sound culture of speech will be effective if implemented in the process of leading activities of children of a certain age - games. Indicators of development of articulation of sounds, speech breathing, and phonemic hearing at children of 4 years 5 months - 5 years are allocated. Methodical advice to educators of preschool educational institutions on effective pedagogical diagnostics of components of sound culture of speech is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1908
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 23 -15-25.pdfБорова В. Є. Педагогічна діагностика звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку509.53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.