Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1908
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорова, В. Є.-
dc.contributor.authorBorova, V. Y.-
dc.date.accessioned2024-01-16T07:39:38Z-
dc.date.available2024-01-16T07:39:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБорова В. Є. Педагогічна діагностика звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Є. Борова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 15−25.uk_UA
dc.identifier.doiУДК 326.2-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1908-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні засади педагогічної діагностики звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано розвиток мовлення дитини п’яти років з точки зору формування її як мовленнєвої особистості. Визначено, що педагогічна діагностика недоліків звукової культури мовлення буде ефективною за умови реалізації в процесі провідної діяльності дітей окресленого віку – гри. Виокремлено показники розвитку артикуляції звуків, мовленнєвого дихання і фонематичного слуху в дітей 4 років 5 міс – 5 років. Запропоновано методичні поради вихователям закладів дошкільної освіти з ефективної педагогічної діагностики компонентів звукової культури мовлення. / The theoretical bases of pedagogical diagnostics of sound culture of speech of children of senior preschool age investigated in the article. The speech development of a five-year-old child analyzed from the point of view of its formation as a speech personality. It is determined that the pedagogical diagnosis of the shortcomings of the sound culture of speech will be effective if implemented in the process of leading activities of children of a certain age - games. Indicators of development of articulation of sounds, speech breathing, and phonemic hearing at children of 4 years 5 months - 5 years are allocated. Methodical advice to educators of preschool educational institutions on effective pedagogical diagnostics of components of sound culture of speech is offered.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»uk_UA
dc.subjectособистісно зорієнтований підхідuk_UA
dc.subjectрersonality-oriented approachuk_UA
dc.subjectпедагогічне коригування звукової культури мовлення-
dc.subjectдіти старшого дошкільного віку-
dc.subjectособистість-
dc.subjectpedagogical correction of speech sound culture-
dc.subjectpreschool age children-
dc.subjectpersonality-
dc.titleПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ=PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF SOUND CULTURE OF SENIOR PRESCHOOL AGE CHILDREN'S SPEECHuk_UA
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 23 -15-25.pdfБорова В. Є. Педагогічна діагностика звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку509.53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.