Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1910
Назва: | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ ТА РОБОТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ=MODERN APPROACHES TO THE IDENTIFICATION AND WORK WITH INTELLECTUALLY GIFTED ADOLESCENTS |
Інші назви: | Збірник наукових праць |
Автори: | Dashchuk L. S. Марчук О. О. Marchuk O. O. Дащук Л. С. |
Ключові слова: | інтелект Intelligence обдарованість підлітки творчість talent adolescents creativity |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Дащук Л. С. Сучасні підходи до виявлення та роботи з інтелектуально обдарованими підлітками / Л. С. Дащук, О. О. Марчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 34−41. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено поняття «інтелектуально обдаровані підлітки», а також підходи до виявлення та роботи з ними, які висвітлені у сучасній педагогічній та психологічній літературі. Проаналізовано риси, якими володіють інтелектуально обдаровані підлітки. Зазначено, що структура розвиненої обдарованості складається з трьох основних компонентів (високої пізнавальної активності, творчої інтерпретації пізнавального досвіду; емоційної захопленості діяльністю. Вироблено рекомендації щодо виявлення обдарованих підлітків та роботи з ними. / The analysis of pedagogical and psychological literature showed that Ukrainian and foreign scientists have studied the phenomenon of a child's talent, identified its inherent features. Intelligent children have a high level of mental abilities, easily absorb information, and constantly strive to deepen their knowledge in various fields of science. In addition, they have a sense of humour, often communicate with older people, and are engaged in creative work. At the same time, they may have some difficulty in communication with peers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1910 |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник 23 -34-41.pdf | Дащук Л. С., Марчук О. О. Сучасні підходи до виявлення та роботи з інтелектуально обдарованими підлітками | 520.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.