Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1910
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Dashchuk L. S. | - |
dc.contributor.advisor | Марчук О. О. | - |
dc.contributor.advisor | Marchuk O. O. | - |
dc.contributor.author | Дащук Л. С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-16T07:37:38Z | - |
dc.date.available | 2024-01-16T07:37:38Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Дащук Л. С. Сучасні підходи до виявлення та роботи з інтелектуально обдарованими підлітками / Л. С. Дащук, О. О. Марчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 34−41. | uk_UA |
dc.identifier.doi | УДК 371.2 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1910 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено поняття «інтелектуально обдаровані підлітки», а також підходи до виявлення та роботи з ними, які висвітлені у сучасній педагогічній та психологічній літературі. Проаналізовано риси, якими володіють інтелектуально обдаровані підлітки. Зазначено, що структура розвиненої обдарованості складається з трьох основних компонентів (високої пізнавальної активності, творчої інтерпретації пізнавального досвіду; емоційної захопленості діяльністю. Вироблено рекомендації щодо виявлення обдарованих підлітків та роботи з ними. / The analysis of pedagogical and psychological literature showed that Ukrainian and foreign scientists have studied the phenomenon of a child's talent, identified its inherent features. Intelligent children have a high level of mental abilities, easily absorb information, and constantly strive to deepen their knowledge in various fields of science. In addition, they have a sense of humour, often communicate with older people, and are engaged in creative work. At the same time, they may have some difficulty in communication with peers. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | uk_UA |
dc.subject | інтелект | uk_UA |
dc.subject | Intelligence | uk_UA |
dc.subject | обдарованість | - |
dc.subject | підлітки | - |
dc.subject | творчість | - |
dc.subject | talent | - |
dc.subject | adolescents | - |
dc.subject | creativity | - |
dc.title | СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ ТА РОБОТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ=MODERN APPROACHES TO THE IDENTIFICATION AND WORK WITH INTELLECTUALLY GIFTED ADOLESCENTS | uk_UA |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник 23 -34-41.pdf | Дащук Л. С., Марчук О. О. Сучасні підходи до виявлення та роботи з інтелектуально обдарованими підлітками | 520.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.