Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDashchuk L. S.-
dc.contributor.advisorМарчук О. О.-
dc.contributor.advisorMarchuk O. O.-
dc.contributor.authorДащук Л. С.-
dc.date.accessioned2024-01-16T07:37:38Z-
dc.date.available2024-01-16T07:37:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДащук Л. С. Сучасні підходи до виявлення та роботи з інтелектуально обдарованими підлітками / Л. С. Дащук, О. О. Марчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 34−41.uk_UA
dc.identifier.doiУДК 371.2-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1910-
dc.description.abstractУ статті досліджено поняття «інтелектуально обдаровані підлітки», а також підходи до виявлення та роботи з ними, які висвітлені у сучасній педагогічній та психологічній літературі. Проаналізовано риси, якими володіють інтелектуально обдаровані підлітки. Зазначено, що структура розвиненої обдарованості складається з трьох основних компонентів (високої пізнавальної активності, творчої інтерпретації пізнавального досвіду; емоційної захопленості діяльністю. Вироблено рекомендації щодо виявлення обдарованих підлітків та роботи з ними. / The analysis of pedagogical and psychological literature showed that Ukrainian and foreign scientists have studied the phenomenon of a child's talent, identified its inherent features. Intelligent children have a high level of mental abilities, easily absorb information, and constantly strive to deepen their knowledge in various fields of science. In addition, they have a sense of humour, often communicate with older people, and are engaged in creative work. At the same time, they may have some difficulty in communication with peers.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»uk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectIntelligenceuk_UA
dc.subjectобдарованість-
dc.subjectпідлітки-
dc.subjectтворчість-
dc.subjecttalent-
dc.subjectadolescents-
dc.subjectcreativity-
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ ТА РОБОТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ=MODERN APPROACHES TO THE IDENTIFICATION AND WORK WITH INTELLECTUALLY GIFTED ADOLESCENTSuk_UA
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 23 -34-41.pdfДащук Л. С., Марчук О. О. Сучасні підходи до виявлення та роботи з інтелектуально обдарованими підлітками520.19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.