Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1913
Назва: | ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРНО-ЗМІСТОВИХ МОВЛЕННЄВИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ=FORMATION OF STRUCTURAL AND CONTENT SPEECH PROFESSIONAL COMPETENCES OF FUTURE SPECIALISTS IN PHYSICAL CULTURE AND SPORT |
Інші назви: | Збірник наукових праць |
Автори: | Зеленюк, О. В. Бикова, Г. В. Zeleniuk, O. V. Завацька, Л. А. Zavatska, L. A. Макареня, В. В. Makarenya, V. V. Bykova, G. V |
Ключові слова: | студенти Students фізична культура і спорт комунікативна компетентність педагогічно-професійне спілкування мовленнєвий компонент професійної компетенції communicative competence pedagogical-professional communication language component professional communication physical culture and sports |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Зеленюк О. В. Формування структурно-змістових мовленнєвих професійних компетентностей майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту / О. В. Зеленюк, Л. А. Завацька, В. В. Макареня, Г. В. Бикова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 69−77. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено проблематику формування у навчальному процесі майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту мовленнєвого компоненту як базової структури професійної компетенції. Представлено концептуальну персоніфіковану модель формування у студентів фізкультурно-оздоровчих спеціальностей мовленнєвого компоненту професійної компетентності та засобів його використання як пріоритетної умови успішного майбутнього педагогічно-професійного спілкування. / According to specific demands for specialists in physical culture and sports modern academic definitions have been adapted for the terms «professional communication competence», «language component of communication competence» and «language competence» that as a whole reflect its core. Based on the analysis of the state of methodical development of technological innovations in the area of training specialists in the humanities field a conceptual personalized model is introduced for forming for the students of physical and health majors in universities the language component of professional competence and means of its usage as a priority condition for future successful pedagogical and professional communication. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1913 |
Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник 23 -69-77.pdf | Зеленюк О. В., Завацька Л. А., Макареня В. В., Бикова Г. В. Формування структурно-змістових мовленнєвих професійних компетентностей майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту | 687.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.