Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKorobovych L. P.-
dc.contributor.authorКоробович Л. П.-
dc.date.accessioned2024-01-16T07:32:38Z-
dc.date.available2024-01-16T07:32:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоробович Л. П. Педагогічний моніторинг результативності й особливості менеджменту в приватних закладах вищої освіти / Л. П. Коробович // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 87−97.uk_UA
dc.identifier.doiУДК 378.14-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1915-
dc.description.abstractУ статті досліджено педагогічний моніторинг в системі менеджменту приватних закладів вищої освіти. Розкрито зміст та необхідність забезпечення умов успішного моніторингу результативності освітнього процесу у закладах вищої освіти. Визначено особливості, які необхідно враховувати при забезпеченні умов педагогічного моніторингу результативності освітньої діяльності в системі менеджменту приватних закладів вищої освіти. Обґрунтовано необхідність визначення базових особливостей приватних закладів вищої освіти для вироблення критеріальної основи педагогічного моніторингу. / Modern control, which due to the instability of situations is mainly proactive, which allows to adjust actions in a timely manner to ensure the highest degree of compliance of the actual result with the programme (standard). Performing a regulatory function, it becomes a monitoring, although at the «entrance» and «exit» of the educational process remains diagnostic. Employers are the main consumers of university graduates, because it is in the real economy that the result of educational services, expressed in the knowledge and skills of graduates, can be fully manifested. Therefore, it is obvious that, when working with potential employers, higher educational institutions should determine which characteristics of graduates are most important to them.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»uk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectпедагогічний моніторинг-
dc.subjectрезультативність освітньої діяльності-
dc.subjectприватні заклади-
dc.subjectpedagogical monitoring-
dc.subjecteffectiveness of educational activities-
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ Й ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ В ПРИВАТНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ=PEDAGOGICAL MONITORING OF THE EFFECTIVENESS AND FEATURES OF MANAGEMENT IN PRIVATE HIGHER EDUCATION INSTITUTIONSuk_UA
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри менеджменту
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 23 -87-97.pdfКоробович Л. П. Педагогічний моніторинг результативності й особливості менеджменту в приватних закладах вищої освіти515.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.