Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1922
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSoiko I. M.-
dc.contributor.advisorРаковська М. А.-
dc.contributor.advisorRakovska M. A.-
dc.contributor.authorСойко І. М.-
dc.date.accessioned2024-01-16T07:25:38Z-
dc.date.available2024-01-16T07:25:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСойко І. М. Психолого-педагогічні умови організації самопідготовки з використанням дистанційних технологій навчання / І. М. Сойко, М. А. Раковська М. А. // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 155−165.uk_UA
dc.identifier.doiУДК 378.018.43-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1922-
dc.description.abstractУ статті досліджено психолого-педагогічні умови самостійної підготовки студентів з використанням дистанційних технологій навчання. Обґрунтовано, актуальність психолого-педагогічних умов організації самопідготовки студентів при використанні дистанційних технологій навчання. Проаналізовані психолого-педагогічні умови організації підготовки студентів у закладах вищої освіти. З’ясовані теоретичні засади та сучасні підходи до організації дистанційного навчання студентів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти. / The article states that organization of distance education of the students of academical specialities at university has its own specific character. In the modern world, the skills of creating a distance course, communicating through the Internet, supporting the process of distance education as a tutor are the skills for the teacher’s professional activity in a higher school. Distance education is not only a new technology, but also an object of investigation and its application in the students’ education process. It is proved that in higher educational institution introduction of distance education is possible in accordance with the scheme, firstly, mastering new technologies by teachers, and secondly, application of distance education technologies in to the students’ educational process and mastering these technologies.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»uk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectDistance educationuk_UA
dc.subjectстудент-
dc.subjectпедагогічна технологія-
dc.subjectінноваційне навчання-
dc.subjectзаклади вищої освіти-
dc.subjectstudent-
dc.subjectpedagogical technology-
dc.subjectinnovative education-
dc.subjecthigher educational institution-
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ=PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF ORGANIZATION STUDENTS’ SELF-TRAINING USING DISTANCE LEARNING TECHNOLOGIESuk_UA
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 23 -155-165.pdfСойко І. М., Раковська М. А. Психолого-педагогічні умови організації самопідготовки з використанням дистанційних технологій навчання.695.6 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.