Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2182
Назва: | ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ТЕОРЕТИЧНЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ |
Автори: | Михальчук, Ю. О. |
Ключові слова: | Дитина з особливими потребами, соціально-психологічний супровід, інклюзивна освіта, толерантність, емпатія, взаємодія, корекція, розвиток. Child with special needs, social and psychological support, inclusive education, tolerance, empathy, interaction, correction, development. |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Перущица : «Научен хронограф» ЕООД |
Бібліографічний опис: | Михальчук Ю.О. Психологічний супровід дітей з особливими потребами: теоретичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Хуманитарни Балкански изследвания. – № 1. – Перущица : «Научен хронограф» ЕООД, 2018. – 80 с., С. 21-23 |
Короткий огляд (реферат): | В останні роки в Україні інтенсифікувалися процеси створення класів з інклюзивної освітою у закладах середньої освіти, що мають на меті створення такого простору освітнього середовища, що буде розвивальним та враховуватиме індивідуальні можливості дітей незалежно від їх психофізичного розвитку. Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, враховуючи вимогу часу, готує фахівців з психологічного супроводу в інклюзивній освіті, що працюватимуть як з дітьми з особливими потребами, так із їх батьками. Схарактеризовано психологічну сутність та виокремлено складові інклюзивного навчання. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу в освітній діяльності, виділено основні завдання та види соціально-психологічного супроводу. Вказано, що робота фахівця з психологічного супроводу дитини-інваліда передбачає, крім провідної діяльності – взаємодії з дитиною з особливими потребами, також Й психологічну допомогу батькам дитини у вирішенні проблем та труднощів, що виникатимуть у процесі розвитку, навчання, виховання. Так, автор вважає за доцільне розвиток вмінь та навичок психолога для розробки просвітницьких, корекційних та розвивальних заходів, проведенні груп взаємодопомоги та підтримки для батьків дітей з особливими потребами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2182 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи кафедри психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Михальчук_стаття 4 ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. ТЕОРЕТИЧНЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ.pdf | 152.37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.