Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихальчук, Ю. О.-
dc.date.accessioned2021-03-12T09:02:49Z-
dc.date.available2021-03-12T09:02:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМихальчук Ю.О. Психологічний супровід дітей з особливими потребами: теоретичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Хуманитарни Балкански изследвания. – № 1. – Перущица : «Научен хронограф» ЕООД, 2018. – 80 с., С. 21-23uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2182-
dc.description.abstractВ останні роки в Україні інтенсифікувалися процеси створення класів з інклюзивної освітою у закладах середньої освіти, що мають на меті створення такого простору освітнього середовища, що буде розвивальним та враховуватиме індивідуальні можливості дітей незалежно від їх психофізичного розвитку. Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, враховуючи вимогу часу, готує фахівців з психологічного супроводу в інклюзивній освіті, що працюватимуть як з дітьми з особливими потребами, так із їх батьками. Схарактеризовано психологічну сутність та виокремлено складові інклюзивного навчання. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу в освітній діяльності, виділено основні завдання та види соціально-психологічного супроводу. Вказано, що робота фахівця з психологічного супроводу дитини-інваліда передбачає, крім провідної діяльності – взаємодії з дитиною з особливими потребами, також Й психологічну допомогу батькам дитини у вирішенні проблем та труднощів, що виникатимуть у процесі розвитку, навчання, виховання. Так, автор вважає за доцільне розвиток вмінь та навичок психолога для розробки просвітницьких, корекційних та розвивальних заходів, проведенні груп взаємодопомоги та підтримки для батьків дітей з особливими потребами.uk_UA
dc.publisherПерущица : «Научен хронограф» ЕООДuk_UA
dc.subjectДитина з особливими потребами, соціально-психологічний супровід, інклюзивна освіта, толерантність, емпатія, взаємодія, корекція, розвиток.uk_UA
dc.subjectChild with special needs, social and psychological support, inclusive education, tolerance, empathy, interaction, correction, development.uk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ТЕОРЕТИЧНЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.