Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2182
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михальчук, Ю. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T09:02:49Z | - |
dc.date.available | 2021-03-12T09:02:49Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Михальчук Ю.О. Психологічний супровід дітей з особливими потребами: теоретичний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Хуманитарни Балкански изследвания. – № 1. – Перущица : «Научен хронограф» ЕООД, 2018. – 80 с., С. 21-23 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2182 | - |
dc.description.abstract | В останні роки в Україні інтенсифікувалися процеси створення класів з інклюзивної освітою у закладах середньої освіти, що мають на меті створення такого простору освітнього середовища, що буде розвивальним та враховуватиме індивідуальні можливості дітей незалежно від їх психофізичного розвитку. Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука, враховуючи вимогу часу, готує фахівців з психологічного супроводу в інклюзивній освіті, що працюватимуть як з дітьми з особливими потребами, так із їх батьками. Схарактеризовано психологічну сутність та виокремлено складові інклюзивного навчання. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу в освітній діяльності, виділено основні завдання та види соціально-психологічного супроводу. Вказано, що робота фахівця з психологічного супроводу дитини-інваліда передбачає, крім провідної діяльності – взаємодії з дитиною з особливими потребами, також Й психологічну допомогу батькам дитини у вирішенні проблем та труднощів, що виникатимуть у процесі розвитку, навчання, виховання. Так, автор вважає за доцільне розвиток вмінь та навичок психолога для розробки просвітницьких, корекційних та розвивальних заходів, проведенні груп взаємодопомоги та підтримки для батьків дітей з особливими потребами. | uk_UA |
dc.publisher | Перущица : «Научен хронограф» ЕООД | uk_UA |
dc.subject | Дитина з особливими потребами, соціально-психологічний супровід, інклюзивна освіта, толерантність, емпатія, взаємодія, корекція, розвиток. | uk_UA |
dc.subject | Child with special needs, social and psychological support, inclusive education, tolerance, empathy, interaction, correction, development. | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ТЕОРЕТИЧНЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Михальчук_стаття 4 ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. ТЕОРЕТИЧНЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ.pdf | 152.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.