Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 41-49 of 49 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Predicting activity results of the specialized tour operatorRomanov, А.; Drobotova, М.; Krasnomovets, V.; Radchenko, O.; Романов, А. Д.
2024РЕВЕРСИВНА ЛОГІСТИКА ЯК НАПРЯМ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУШимко, О. В.
2022ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2021БЕНЧМАРКІНГ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2018ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2014КЛАСТЕРИЗАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМОК ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2024СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇШимко, О. В.; Демидюк, С. М.; Shymko, O. V.; Demydyuk, S. M.
2024ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СПОРТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ФАХОВО-ОРІЄНТОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІРоманов, А. Д.; Романова, В. І.; Romanov, A. D.; Romanova, V. I.
2024МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНОГО РИНКУ ПОСЛУГРоманов, А. Д.; Romanov, А.