Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-38 of 38 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ПРОЄКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УЧНІВ У СВІТЛІ ВИМОГ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИГруба, Т. Л.; Gruba, T. L.
2022КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ КОМУНІКАТИВНО ЗНАЧУЩИХ МОВЛЕННЄВИХ ЖАНРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХГруба, Т. Л.
2021МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯГруба, Т. Л.
2021Ethics of Communication as an Important Component of Teacher Self-Branding in the Settings of the Digital EnvironmentGruba, T. L.; Trybulkevych, K. H.; Shchegoleva, T. L.; Gula, L. V.; Zoriy, Y. B.
2023Effectiveness of project technology in training Philology teachers for teaching modern business Ukrainian languageGruba, T.; Yeshchenko, T.; Kushch, N.; Yuldasheva, L.; Chernysh, A.
2021INTEGRATION OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN THE PROFESSIONAL TRAINING OF TEACHERS OF LITERATUREHruba, T. L.; Bespartochna, O.; Piddubna, N.; Pavlova, I.; Ovdiychuk, L.
2016ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИЙ ТЕКСТ ЯК ПРОВІДНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХГруба, Т. Л.
2013ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІГруба, Т. Л.