Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинчук, К.-
dc.date.accessioned2018-04-18T11:36:02Z-
dc.date.available2018-04-18T11:36:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/228-
dc.description.abstractУ статті дослідженo праці вчених щодо висвітлення проблем та перспектив реформування освіти у початкових класах. Зазначено, що з метою розвитку освіти, прийнято низку законів прямої дії, які визначили концептуальні і стратегічні орієнтири освіти, закріпили основні нормативи її функціонування, вимоги до якості освіти різних рівнів, узаконили функції державних стандартів, законодавчо врегулювали управлінські відносини основних освітніх ланок. // In the article the works related to problems and prospects of educational reform in elementary school are investigated. In order to develop education, a number of laws of direct action, which determined the conceptual and strategic goals of education, consolidated basic standards of operation, requirements for the quality of education at various levels, legalized features state standards, legally settled administrative relations major educational links, are considered in this article.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 1 (7). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 202 с. - С. 27-32.en_US
dc.subjectМетоди, засоби, шляхи, реалізація.en_US
dc.subjectMethods, means and ways of implementation.en_US
dc.titleПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2017. № 1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Мартинчук.pdf560.59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.