Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 563 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019ПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ СФОРМОВАНОСТІ ВІЗУАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ У ШКОЛЯРІВ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ=PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL FEATURES OF TEENAGE PUPILS’ VISUAL THINKING FORMATIONYanytska O. Y.; Іванюта О. В.; Ivaniuta O. V.; Яницька О. Ю.
2019ГЕОГРАФІЯ НАРОДНИХ ХУДОЖНІХ ПРОМИСЛІВ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ=GEOGRAPHY OF FOLK ART CRAFTS IN RIVNE REGIONЯроменко, О. В.; Yaromenko, О. V.
2020ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАНЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ=GENERAL ANALYSIS OF MATHEMATICAL MODELING PROBLEMS IN PEDAGOGICAL RESEARCHDzhun Y. V.; Джунь Й. В.
2020РЕГРЕСІЙНИЙ АНАЛІЗ У ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ З МАТРИЧНИМИ РОЗРАХУНКАМИ ПОХИБОК ПАРАМЕТРІВ МОДЕЛІ=REGRESSION ANALYSIS IN PEDAGOGICAL RESEARCH WITH MATRIX CALCULATIONS OF THE ERRORS OF MODEL PARAMETERSDzhun Y. V.; Лотюк Ю. Г.; Lotiuk Yu. H.; Джунь Й. В.
2020ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН=THE TEACHING AND THE EDUCATING OF PRESCHOOL CHILDREN IN UKRAINE AND FOREIGN COUNTRIESБорейко, В. І.; Boreiko, V. I.
2020ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ=PEDAGOGICAL DIAGNOSTICS OF SOUND CULTURE OF SENIOR PRESCHOOL AGE CHILDREN'S SPEECHБорова, В. Є.; Borova, V. Y.
2020ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРНО-ЗМІСТОВИХ МОВЛЕННЄВИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ=FORMATION OF STRUCTURAL AND CONTENT SPEECH PROFESSIONAL COMPETENCES OF FUTURE SPECIALISTS IN PHYSICAL CULTURE AND SPORTЗеленюк, О. В.; Бикова, Г. В.; Zeleniuk, O. V.; Завацька, Л. А.; Zavatska, L. A.; Макареня, В. В.; Makarenya, V. V.; Bykova, G. V
2020СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЯВЛЕННЯ ТА РОБОТИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНИМИ ПІДЛІТКАМИ=MODERN APPROACHES TO THE IDENTIFICATION AND WORK WITH INTELLECTUALLY GIFTED ADOLESCENTSDashchuk L. S.; Марчук О. О.; Marchuk O. O.; Дащук Л. С.
2020НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У БРИТАНСЬКІЙ МОДЕЛІ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ=TEACHER'S ACTIVITY DIRECTIONS IN THE BRITISH MODEL OF GIFTED SCHOOLCHILDREN EDUCATIONБудз, І. Ф.; Budz, I. F.
2020ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 1(23)Дем’янчук, А. С.; Борейко, В. І.; Груба, Т. Л,; Джунь, Й. В.; Дутчак, М. В.; Калман, С.; Красовська, О. О.; Мадзігон, В. М.; Малафіїк, І. Д.; Марчук, О. О.; Мицкан, Б. М.; Павелків, Р. В.; Поташнюк, І. В.; Приступа, Є. Н.; Семенов, О. С.; Тордік, Ю.; Францков’як, П.; Цьось, А. В.; Шкребтій, Ю. М.; Яроменко, О. В.