Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2388
Title: | НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ В УКРАЇНІ |
Other Titles: | THE DIRECTIONS OF IMPROVEMENT THE WORK WITH GIFTED CHILDREN AND YOUNG PEOPLE IN UKRAINE |
Authors: | Борейко, В. І. |
Keywords: | обдаровані діти та молодь соціальна політика спеціалізовані школи та класи премії та стипендії поглиблене навчання |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Борейко В. І. Напрями удосконалення роботи з обдарованими дітьми та молоддю в Україні / В. І. Борейко // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). - С. 5-12 |
Abstract: | У статті досліджено дії України з підтримки обдарованих дітей та молоді. Обґрунтовано, що їх підготовка є важливим напрямом соціальної політики держави. Розкрито, що в Україні був прийняти Закон «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» та реалізовано комплекс заходів з організації спеціалізованих класів, шкіл і гімназій з поглибленим вивчення окремих дисциплін. Проаналізовано зарубіжний досвід виявлення та навчання обдарованих учнів. Запропоновано напрями підвищення якості підготовки обдарованих дітей та молоді в Україні. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2388 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 1(21) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ppog_2019_1_3.pdf | Борейко В.І. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ В УКРАЇНІ | 542.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.