Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2395
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.contributor.authorШкабаріна, М. А.-
dc.date.accessioned2024-02-01T13:33:17Z-
dc.date.available2024-02-01T13:33:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМельничук Л. Б. Діагностика готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм / Л. Б. Мельничук, М. А. Шкабаріна // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 106-115.uk_UA
dc.identifier.doiDOI 10.5281/zenodo.3229702-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2395-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати діагностики готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм. Обґрунтовано актуальність формування готовності майбутніх учителів до реалізації засад інноваційної діяльності. Визначено сутність поняття «готовність майбутніх педагогів до інноваційної діяльності», виокремлено та охарактеризовано його критерії: мотиваційно-ціннісний; когнітивний; операційний та відповідні їм показники. Доведено значення мотиваційно-ціннісного критерію готовності до інноваційної діяльності як системоутворювального чинника професійної діяльності. Розкрито процедуру діагностики готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності за мотиваційно-ціннісним критерієм.uk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»uk_UA
dc.relation.ispartofseries;1-
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectмотиваційно-ціннісний критерій.uk_UA
dc.titleДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНИМ КРИТЕРІЄМuk_UA
dc.title.alternativeDIAGNOSTICS OF FUTURE PEDAGOGUES’ READINESS FOR INNOVATIVE ACTIVITY BY MEANS OF VALUE-MOTIVATIONAL CRITERIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 1(21)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ppog_2019_1_14.pdfМельничук Л., Шкабаріна М. Діагностика готовності майбутніх педагогів718.05 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.