Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2396
Назва: Особливості запровадження компетентнісного підходу в навчанні математики у контексті нової української школи
Інші назви: PECULIARITIES OF COMPETENT APPROACH IMPLEMENTATION OF TEACHING MATHEMATICS IN THE NEW UKRAINIAN SCHOOL CONTEXT
Автори: Міськова, Наталія Миколаївна
Міськова, Ірина Олегівна
Ключові слова: математична підготовка
початкова освіта
державний стандарт освіти
компетентність
компетентнісний підхід
Дата публікації: 2019
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ
Бібліографічний опис: Міськова Н. М. Особливості запровадження компетентнісного підходу в навчанні математики у контексті нової української школи / Н. М. Міськова, І. О. Міськова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2019. - Вип. 1. - С. 116-123.
Серія/номер: ;1
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сучасний стан реалізації компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутніх учителів в умовах Нової української школи, який наповнює традиційне навчання особистіснозорієнтованим, практично спрямованим, гуманістичним змістом. Розкрито основні підходи, за якими здійснювалося дослідження цієї проблеми; визначено особливості та перспективи математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи, обґрунтовано пріоритетні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу з математики в початкових класах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2396
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри теорії та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ppog_2019_1_15.pdfМіськова Н., Міськова . Особливості запровадження компетентнісного підходу711.23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.