Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2405| Title: | МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ОЗДОРОВЧОЇ КЛАСИЧНОЇ АЕРОБІКИ ДЛЯ РІЗНИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ |
| Other Titles: | METHODICAL ASPECTS OF TEACHING CLASSICALRECREATIONAL AEROBICSFOR DIFFERENT POPULATION GROUPS |
| Authors: | Сотник, Ж. Г. Ланевич, В. В. |
| Keywords: | оздоровча класична аеробіка методика викладання різні версти населення |
| Issue Date: | 2019 |
| Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Citation: | Сотник Ж. Г. Методичні аспекти викладання оздоровчої класичної аеробіки для різних груп населення / Ж. Г. Сотник, В. В. Ланевич // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 229-238. |
| Series/Report no.: | ;1 |
| Abstract: | У статті обґрунтовано методичні засади викладання класичної оздоровчої аеробіки для різних верст населення. Проаналізовано дослідження викладання аеробіки для учнівської молоді. Визначено особливості складання програми занять, методи й форми проведення занять з даного виду рухової активності. Охарактеризовано особливості проведення кожної з частин з аеробіки. Запропоновано шляхи покращення рівня професійної підготовки фахівців фізичної культури і спорту за допомогою оволодіння методикою проведення занять з аеробіки. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2405 |
| Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 1(21) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ppog_2019_1_27.pdf | Сотник Ж., Ланевич В. Методичні аспекти викладання оздоровчої класичної аеробіки | 552.16 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
